Nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xavera Megens - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xavera Megens - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen te gaan

Door: Ikzelf natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Xavera

30 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen,

Bij deze maar alvast vrijwillig verplicht een reisverslag aangemaakt (die ik zo goed mogelijk zal proberen bij te houden...)
Ja wat zal ik er van zeggen, veel spanning (de gezonde variant), semi stress momenten of ik zeker weet dat ik niet iets vergeet (alsof er niks in Japan te koop is..., ja ik weet het), mensen die continue "Ni Hao" tegen me zeggen, wat toch ECHT "hallo" in het Chinees-Mandarijn is.... (-_-')
JAPAN people... JAPAN...

Anyway.... wat je een beetje kan verwachten zullen waarschijnlijk verslagen zijn over wat ik mee heb gemaakt of gezien, complete onzin verhalen voor als ik iets nodig heb om tegen of over te bazelen en waarschijnlijk heel veel foto's.
Mocht er iemand verzoekjes hebben onder het mom van "ga het meest hilarische, belachelijke, leuke, mooie .... bezichtigen" dan hoor ik het graag en zal ik als ik de mogelijkheid heb ook zeker doen en posten !!

Tot het volgende verslag!!!

  • 31 Maart 2014 - 02:16

    Koen :

    Have fun veertje! Travelling is the bomb!

  • 01 April 2014 - 12:14

    Cormaël Lia:

    Nou Xavera het ga je goed in Japan! Goede reis en maak er het mooiste van wat jij je kan wensen, dapper van je! Ik doe het je niet na! ♥

  • 03 April 2014 - 09:24

    Patricia:

    Heey veertje, wat gaaf het gaat dus echt gebeuren!! Wens je een goede reis en hoop dat je veel waanzinnige dingen mee mag gaan maken geniet ze en maak je wereld groter liefs patriciaxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Waarom Japan? Omdat het kan (^o^)

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Verandering..

12 April 2014

Een week verder.

08 April 2014

Tweede schooldag

06 April 2014

Wat heb ik vandaag gedaan..

05 April 2014

Vlugge update
Xavera

Zoals de meeste wel weten wordt dit gewoon echt gewoon mijn reis, mijn ding, mijn droom.. Het is allemaal heel spannend zo in m'n eentje, maar ik heb er echt zo ontzettend veel zin in. Ik ga er zeker alles uithalen wat er in zit en gewoon de tijd van m'n leven hebben!!

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 6992

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 03 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: