Tweede schooldag - Reisverslag uit Tokio, Japan van Xavera Megens - WaarBenJij.nu Tweede schooldag - Reisverslag uit Tokio, Japan van Xavera Megens - WaarBenJij.nu

Tweede schooldag

Door: Xavera

Blijf op de hoogte en volg Xavera

08 April 2014 | Japan, Tokio

Yosh minna san !!
O genki desu ka?

Sorry for not writing yesterday but nothing much happend worth writing about except for the fact that I felt like a canned sardine while on the train to school… IT WAS SO CROWDED (O_O) !!!!
I couldn’t fell over even if I wanted to….

Back to the main topic, I had my second day of school today (yesterday was just introduction)
Anyway it was really fun, Araki sensei is really nice and I also met my class today too.
They’re all really nice people and we decided to have lunch together to all get to know one another and we had so much fun we decided to go for a drink afterwards (just cola people, just cola)

Just realizing I’m writing to you in English….. gomen nasai (^_^’)

Terug naar nederlands (en ja ik ben te lui om het bovenste gedeelte opnieuw vertaald te typen)
waar was ik… owja leuke klas enzo.
Echt heel veel verschillende mensen, de oudste is zelfs 54 uit Amerika, heb er een paar uit Zweden tussen zitten, 1 uit Frankrijk, Polen, China, Saoudi Arabië en 2 uit Thailand en nog ergens eentje van onbestemde nationaliteit (oke oke, ik ben het gewoon vergeten)
We zijn vandaag begonnen met alle hiragana tekens en de gebruikelijke “ik stel mijzelf voor” zinnen.
Dus heel boeiend was het niet, maar hopelijk morgen beter (^-^)

Voor vandaag niet echt veel meer gedaan, ik zal eens kijken wat de dag morgen brengt.

Fun fact voor vandaag: (deze is helaas alleen voor anime liefhebbers)
Weet je die vogels die in anime’s altijd overvliegen met dat specifieke geluidje….
De vogels hier…. maken daadwerkelijk zo’n geluid…

Minna genki de ne (^_^)

XXXX

  • 08 April 2014 - 15:13

    Nicola:

    hihi geweldig dat de vogels echt zo'n geluid maken!
    Fijn dat het allemaal goed bevalt ook op school.
    nu nog foto's van de rest van japan :P

    xxxx

  • 08 April 2014 - 19:32

    Mama:

    Hey Xavera, je vader vraagt of je wat te eten opstuurt. Hij is jaloers op wat er op je bord ligt. Zo te zien heb je het wel naar je zin. Hoe gaat het met slapen, gaat het al wat beter? Fijn dat je een leuke klas hebt, dat maakt het een stuk gezelliger voor je. Laat nog wat van je horen. Liefs en xjes van ons.

  • 12 April 2014 - 17:52

    Lia:

    ik lees het erh graag allemaal ! ben zo blij dat het je werkelijk brengt wat je hoopte te vinden

  • 28 Juni 2014 - 01:48

    Guler:

    Ja ik weet niet wat moet ik shcrijfen watizdat ijhelek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Mijn eerste reis

Waarom Japan? Omdat het kan (^o^)

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Verandering..

12 April 2014

Een week verder.

08 April 2014

Tweede schooldag

06 April 2014

Wat heb ik vandaag gedaan..

05 April 2014

Vlugge update
Xavera

Zoals de meeste wel weten wordt dit gewoon echt gewoon mijn reis, mijn ding, mijn droom.. Het is allemaal heel spannend zo in m'n eentje, maar ik heb er echt zo ontzettend veel zin in. Ik ga er zeker alles uithalen wat er in zit en gewoon de tijd van m'n leven hebben!!

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 6998

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 03 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: