Vliegen !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xavera Megens - WaarBenJij.nu Vliegen !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xavera Megens - WaarBenJij.nu

Vliegen !!!

Door: xavera

Blijf op de hoogte en volg Xavera

04 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen !!

Het moment is zover, de koffers kunnen in de auto en zometeen richting Schiphol !!
Voor diegene die het nog niet weten, ik vlieg (als er geen vertraging is) om 14.40 en land daar om 08.30 lokale tijd.
Vanaf nu ben ik ook niet meer bereikbaar op mijn telefoon, alleen nog via Facebook of mail, dus voor alle app verslaafden alvast mijn nederige excuses.

Ik heb er echt zo ontzettend veel zin in !!! \(^0^)/
Kan niet wachten om morgen in Tokyo uit te stappen en eindelijk weer vaste grond onder mn voeten te hebben. (Yeeey for motion sickness…)

Iedereen nog heeeeel erg bedankt voor alle gelukwensen, berichtjes, kaartjes en knuffels.
LOVE YOU ALL !!!
En weet dat als ik neer mocht storten mijn gedachten bij de reddingsvesten en glijbanen zijn.

XXXXX en tot in Tokyo ;-)

• 04 April 2014 - 10:41

Sher:

Hey lieve Xavera,

ik wilde je net appen, maar lees dat je niet meer bereikbaar bent. Een heeeeeeeeeeeeeeele fijne reis toegewenst en heel veel plezier en succes toegewenst!

Ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen en ik weet zeker dat je als een rijker persoon terug komt. Dit zal je zooo goed doen!

Heel veel liefs en een dikke kus van mij :-)

• 05 April 2014 - 02:24

Mama:

Hoi xavera, ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en een zachte landing. We zijn bij opa geweest en je krijgt van iedereen de groeten ook van Lieske. Een fijne dag vandaag. Xjes van ons en een extra van papa.